سیستم های مدار بسته

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است!

-همیشه پیشگیری بهتر از درمان است!

یکی از دقدقه های فکری خانواده ها امنیت و ایجاد محیط امن برای اعضای خانواده و اموال و دارایی هایشان می باشد. امنیت یعنی دلنگرانی از ضرر و زیانی که از دزدی ها و خطرات ناشی از انواع سرقت توسط افراد بزه کار صورت می گیرد نداشته باشیم. به نظر شما در چند درصد از خسارات ناشی از سرقت که به دارایی هایمان وارد می شود خودمان مقصر می باشیم؟! ما برای امنیت خودمان چه کرده ایم؟! به نظر شما آیا همیشه پیشگیری بهتر از درمان می باشد یا خیر؟! لابد می پرسید خوب چه کار هایی باید بکنیم؟! عرض می کنم خدمتتان.

بارها با هموطنانی برخورد داشتم که بعد از انجام انواع سرقت و ایجاد چند میلیون خسارت مادی و روحی به فکر بالا بردن امنیت خود از طریق سیستم های امنیتی مدار بسته افتاده اند که البته به قول معروف هر موقع جلوی ضرر را بگیریم منفعت است ولی اگر زودتر این کار را انجام می دادند احتمال انجام سرقت را کاهش و یا حتی به صفر می رساندند.

شاید بگویید هزینه انجام و نصب دوربین های مدار بسته و دزدگیر و سایر تجهیزات امنیتی به صرف نیست ولی کمی به این بیندیشید اگر خدایی نخواسته مورد سرقت قرار بگیرید آیا باز هم این حرف را می زنید؟! هزینه اندک چند صد هزار تومانی بیشتر است یا چند میلیون تومانی؟!

مساله ناپسند سرقت و از این قبیل بزه کاری ها متاسفانه یک یا چند بار گریبانگیر هر انسانی می شود که حتی خود من نویسنده نیز مستثنا نبوده ام پس تا جایی که ممکن می باشد امنیت و مسائل امنیتی را رعایت کنیم تا جلوی این قبیل آسیب های روحی، جسمی و مادی را بگیریم حال می پرسید چگونه؟ پس پست بعدی را بخوانید.

سئو سایت