سیستم های صوتی

اکو همراه یا باند پرتابل و تمام آنچه برای خرید باید بدانیم

اکو همراه یا باند پرتابل و تمام آنچه برای خرید آن باید بدانیم:

اکو همراه یا باند پرتابل همیشه از جمله مسائلی هستند که مشتریان محترم از کارشناسان فروش آدیو ایکس AUDIOX می پرسند که نحوه انتخاب دستگاه مناسب اکو همراه یا باند پرتابل یا بلندگو قابل حمل که بدلیل عدم اطلاعات لازم در زمینه این قبیل دستگاه های می باشد چگونه است؟! آدیوایکس تصمیم گرفت تا مقاله ای در جهت نحوه خرید یک دستگاه اکو همراه یا باند پرتابل یا بلندگو قابل حمل مناسب برای کاربری های مختلف برای خریداران سیستم های صوتی ارائه کند.

در ابتدا توضیح مختصری راجب سیستم های صوتی همراه یا پرتابل ارائه می کنیم همانطور که از اسم این دستگاه ها مشخص می باشد به بلندگو های قابل هم که عموماً دارای باطری و شارژی و بدون نیاز به برق می باشند که معمولا دارای بلندگو فول رنج می باشند را باند پرتابل یا بلندگو پرتابل یا آنطور که در عموم استفاده می شود اکو همراه می نامند. دلیل نیاز به قابل حمل بودن این سیستم ها برای افراد متفاوت است. بعنوان مثال عده ای برای حمل یه پخش کننده موسیقی قابل حمل یا نواختن ساز استفاده می کنند، عده ای برای برگزاری اردوهای فرهنگی و مذهبی، عده ای برای کلاس های آموزشی یا ورزشی، برای سخنرانی های کوچک یا هیئت ها و جلسات مذهبی خانگی، تور لیدر ها و معرف های مکان های تاریخی و … پس با توجه به نیاز های متفاوت دارای امکانات و نیاز های مختلفی نیز می باشند که می بایست با کارشناسی خریداری شود تا بالاترین بازده را برای کاربر داشته باشد.

از جمله مواردی که در خرید باند پرتابل یا اکو همراه باید به آن توجه نمود می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. وات خروجی دستگاه بلندگو پرتابل یا اکو همراه
  2. سایز بلندگو ووفر فول رنج که بر اساس اینچ بیان می شود
  3. آیا دارای تیوتر نیز دستگاه بند پرتابل می باشد؟ (جهت بالا بردن کیفیت پخش خروجی بیشتر برای موسیقی)
  4. تعداد ورودی های میکروفن و یا ساز یا وردی AUX باند پرتابل
  5. آیا دارای اکو و افکت نیز می باشد و دارای کنترل های تأخیر و تکرار DELAY و REPEAT می باشد (که در این صورت دستگاه اکو همراه بوده و مناسب مداحی و خوانندگی می باشد)
  6. اکو همراه دارای میکروفن بیسیم (بیسم دستی یا بیسیم یقه ای یا بیسیم هدمیک) می باشد و برد آن چقدر است و باند پرتابل چند عدد میکروفن بیسیم دارا می باشد؟
  7. جنس بدنه باند پرتابل چوب یا فایبر گلاس یا … می باشد؟
  8. وزن بلندگو پرتابل چقدر است؟
  9. تعداد دستگیره های اکو همراه چقدر است و بصورت کیف یا چمدانی قابل حمل می باشد؟
  10. دارای تنظیمات اکو لایزر بصورت گرافیکی یا پیچی می باشد؟
  11. باند پرتابل دارای رادیو می باشد؟
  12. باند پرتابل دارای پخش و ضبط روی USB فلش می باشد؟
  13. بلندگو پرتابل یا قابل حمل دارای بلوتوث برای ارتباط گوشی هوشمند یا موبایل و لپ تاپ و تبلت و … می باشد؟
  14. اکو همراه امکان اتصال بلندگو اضافی را می دهد؟ (در نتیجه آمپلی فایر دستگاه اکو همراه استریو می باشد)
  15. کشور سازنده اکو همراه یا بند پرتابل که توصیه می شود از محصولات ساخت ایران خریداری شود.
  16. آیا اکو همراه یا باند پرتابل دارای گارانتی می باشد؟
  17. آیا باند پرتابل دارای باطری می باشد یا فقط با برق مستقیم کار می کند؟
  18. آیا بلندگو قابل حمل دارای ریموت کنترل می باشد یا خیر؟
  19. این مورد فقط مخصوص باند های پرتابل می باشد که بعضی از انواع آن ها دارای افکت های نوری ال ای دی که با نوع موسیقی و ریتم آن تغییر رنگ می دهند می باشند که جذابیت خاصی به بلندگو می دهند.
  20. و …

امیدوارم با راهنمای های فوق که توسط کارشناسان آدیو ایکس AUDIOX ارائه شده است بتوانید مشاوره لازم را در تهیه دستگاه صوتی اکو همراه یا باند پرتابل یا بلندگو قابل حمل دریافت کرده باشید.

پیشنهاد آدیو ایکس این است که مقاله بعدی در رابطه با آموزش کار با اکو همراه را حتماً مطالعه کنید زیرا که برای دریافت یک صدای مناسب نیاز به تنظیمات دقیق و حرفه ای اکو همراه می باشد.

ضمناً برای گرفتن مشاوره های لازم و خرید دستگاه اکو همراه یا باند پرتابل یا بلندگو قابل حمل می توانید با کلیک اینجا یا با شماره تماس تماس 88371095-021 تماس حاصل فرمائید.