سیستم های صوتی

آموزش استفاده از اکو همراه(بخش پایانی)

*آموزش استفاده از اکو همراه:

آموزش استفاده از اکو همراه و کاتالوگ اکو همراه (اکو همراه 5 اینچ تکنو ساند مدل TS 60)(بخش پایانی):

آموزش استفاده از اکو همراه یا باند پرتابل که توسط کارشناسان آدیو ایکس تهیه و تنظیم شده است جهت سهولت استفاده کاربر و خریدار اکو همراه و جلوگیری از آسیب رساندن به دستگاه می باشد.

آموزش استفاده از اکو همراه به کاربر کمک می کند تا بهترین کیفیت را از دستگاه گرفته و از خرید خود لذت ببرند.

طریقه صحیح استفاده از اکو همراه یا باند پرتابل:

برای استفاده از دستگاه اکو همراه طبق مراحل آموزش استفاده از اکو همراه کافی است کلید پاور آن را در وضعیت ON قرار داده و ولوم های کنترل را به صورت دلخواه تنظیم کنید و از دستگاه به راحتی استفاده نمایید، البته پس از قراردادن کلید پاور در حالت ON دستگاه بدلیل وجود سیستم حفاظتی کمی با تأخیر روشن می شود و این امر باعث طولانی شدن عمر بلندگوی داخلی (Internal speaker) دستگاه خواهد شد.

نکته: در هنگام استفاده اگر دستگاه شروع به سوت کشیدن (Feedback) نمود، می توانید با کم کردن ولوم کنترل صدای زیر (Treble) از ادامه این اتفاق جلوگیری کنید و یا صدای ولوم کنترل میکروفن را کم کنید.

نکات بسایر مهم در نحوه استفاده از دستگاه اکو همراه یا باند پرتابل:

  1. پس از هر بار استفاده از دستگاه حتماً باطری آن را شارژ نمایید.
  2. اگر در طول یک ماه هیچگونه استفاده ای از دستگاه نداشتید حتماً حداقل یکبار دو شاخه دستگاه را به برق شهر متصل کنید تا از دشارژ شدن باطری جلوگیری شود و از عمر باطری دستگاه اکو همراه یا باند پرتابل کاسته نشود.
  3. همیشه بهتر است هنگامی که می خواهید دستگاه را شارژ نمایید در حالت خاموش باشد تا باطری بطور کامل شارژ شود، یعنی در هنگام شارژ از دستگاه استفاده نکنید.
  4. همیشه بهتر است هنگام استفاده از دستگاه صدای آن را به مدت طولانی تا آخر زیاد نکنید چون این کار باعث آسیب به بلندگو و باطری دستگاه اکو همراه یا باند پرتابل خواهد شد.

نحوه کارکرد ریموت کنترل اکو همراه یا باند پرتابل Remote Control:

آموزش استفاده از اکو همراه یا باند پرتابل

آموزش استفاده از اکو همراه

  1. کلید روشن و خاموش
  2. کلید برگشت یک فولدر به عقب
  3. کلید رفتن یک فولدر به جلو
  4. کلید پخش و توقف پخش
  5. کلید برگشت یک ترک به عقب: بافشردن و نگاه داشتن این کلید به مدت 3 ثانیه شما می توانید در هنگام پخش، خود ترک را به اندازه مورد نیاز به عقب ببرید.
  6. کلید رفتن یک ترک به جلو: با فشردن و نگاه داشتن این کلید به مدت 3 ثانیه شما می توانید در هنگام پخش، خود ترک را به اندازه مورد نیاز جلو ببرید.
  7. کلید پاک کردن فایل های موجود در USB Player: زمانی که فایلی در حال پخش شدن است، پس از فشردن کلید پخش و توقف پخش، کلید Del را به مدت 3 ثانیه نگه می داریم و آن فایل پاک می شود.
  8. کلید ضبط صدا (REC): با فشردن و نگاه داشتن این کلید به مدت 3 ثانیه، دستگاه شروع به ضبط صداهای ورودی می کند و با فشردن کلید پخش و توقف پخش (Play/Pause) ضبط صدا قطع شده، ذخیره شده و پخش می شود.
  9. کلید تکرار یک فایل: با فشردن مجدد این کلید (RPT)، حالت تکرار برداشته می شود.
  10. کلید های کم و زیاد کردن صدا
  11. با فشردن عدد مورد نظر توسط این کلید ها ترک مورد نظر انتخاب می شود.

 

شما می توانید مقاله آموزش کار با اکو همراه بخش نخست را نیز مطلب مطالعه کنید همچنین می توانید مطلب اکو همراه یا باند پرتابل و تمام آنچه برای خرید بدانید را مطالعه کنید.

کپی کردن مطالب سایت فقط با ذکر منبع و صلوات بر محمد و آل محمد بلامانع می باشد.